20 veljače 2012

Ceznja za proljecem !

Zima je mi je bila duga i sad je vrijeme proljecu !
Ceznem za toplim suncevim zrakama i lijepim veselim bojama u prirodi oko mene .
Ovim prekrasnim tulipanima mi je muz ublazio malo muke :)
Moja zima je bila dosta dosadna jer sam je provela izmedju 4 zida. Sva sreca pa mi je kuca velika, tako ako mi dosadi jedna soba imam ih jos 5 , pa dok ih obidjem sve vec se i umorim. Ali sad zelim biti vani, sjediti na suncu i piti kavicu slusajucu veseli cvrkut ptica !
Ptice su se vec doselile i ja sam ih namamila u moj vrt. Svaki dan im punim hranilicu, a one mi veselo zahvaljuju svojim cvrkutom.
I srne mi navrate, ali one su cesto vecernji gosti - dodju kad na miru mogu uzivati u mom slasnom zelenom cvijecu koje stidljivo izviruje ispod zimskog prekrivaca.
Visibabe se stidljivo pojavljuju i treba im samo jos malo sunca da ih izvuce van iz srivalista.
Mracni dani na nasem mracnom sjeveru se polako produzuju, dnevno svjetlo je sve jace !
Dakle ceznja za proljecem je velika - nadam se da ce uskoro stici :)

1 komentar:

Unknown kaže...

I kod mene proljece osvaja polako:)I ja mu se radujem, volim prve znake proljeca,kad sve napupa i sve cvate- a to samo sto nije. Uzivaj u predstojecem proljecu :)Disi punim plucima :)