20 veljače 2009

Ljepotice



Orhideje ! Sama rijec vec kazuje na ljepotu i eleganciju. Ja sam se uvijek divila tom prelijepom cvijecu u cvijecarnama. Zastajala sam svaki put malo duze da bih uzivala u lijepim bojama i raskosi tih ljepotica. I onda me je muz jednog dana obradovao jednom lijepom sadnicom orhideje. Mojoj radosti nije bilo kraja ! Ali i bojazni - kako cu je sacuvati, kako cu je uzgajati? Koliko dugo moze da cvjeta svojim lijepim cvjetom? Dala sam se u ispitivanje. Trazila informacije na netu, kupovala knjige i svracala u cvjecarnicu da pitam za savjete. I uspjela sam sacuvati moju prvu ljepoticu ! Cak sto vise - naucila sam kako da je njegujem i kako da ponovo procvjeta. Sa ponosom mogu reci da je toj prvoj ljepotici vec nekih 5 godina i jos uvijek cvjeta i to ne samo ponekim cvjeticem, vec punim prekrasnim cvjetovima - ponovo i ponovo !
A drusvo sam joj pojacala sa jos 15-ak ljepotica raznih boja i oblika :)
I nije ih tesko uzgajati, orhideje su zahvalne i lake za odrzavanje. Treba im samo malo vode, blaga vlaznost i temperatura i puno njeznosti i ljubavi ! Ja im to rado pruzam a i one meni uzvracaju svojim prekrasnim cvjetovima i raskosi :)

4 komentara:

Unknown kaže...

Pratim te i odusevljen sam!

dvi ribe dva kumpira kaže...

Ja orhideje obozavam, prekrasno su mi i zahvalno cvijece...i sto kazes prave ljepotice :))
A njihov cvijet i ubran traje dugo, bas kao da hoce naglasit da su one nesto posebno :)))

Unknown kaže...

Orhideje su tako divne, svaka čast!

lucky kaže...

moje najdraže cvijeće!!!
odmah mi je ljepša večer...