24 lipnja 2013

Keks sladoled

Moje omiljeno sumsko voce u jos jednoj ukusnoj kombinaciji :)

 Keks sladoled 

Sastojci

  •  150 g borovnica
  •  150 g malina
  •  300 ml slatkog vrhnja sa ukusom vanilije ( u mom slucaju vaniljvisp )
  •  2 kasike secera u prahu
  •   piskote

Priprema


  1. Umuti cvrsto slatko vrhnje i dodaj secer u prahu ( a moze i bez toga )

  2. U jedan uski dugacki kalup ( ja sam koristila kalup za kruh ) stavi plasticnu foliju da prekrije zidove kalupa

  3. U kalup naspi malo umucenog vrhnja

  4. Naspi malo borovnica i malina

  5. Poredaj piskote

  6. Zatim preko toga opet vrhnje

  7. Pa opet malo borovnica i malina

  8. Pa jos jedan red piskota

  9. I na kraju preostalo vrhnje.

  10. Prekrij folijom i stavi u zamrzivac

  11. Za ovo je potrebno oko 2 sata da se stegne i zamrzne

  12. Pri posluzivanju narezi na debele snite i posluzi svjeze maline i borovnice uz to :)

4 komentara:

Anonimno kaže...

I think that everything wrote was very reasonable. However,
consider this, suppose you composed a catchier
title? I ain't suggesting your content is not solid.,
but what if you added something that makes people want more?

I mean "Keks sladoled" is a little vanilla. You could look at Yahoo's front
page and see how they write news titles to get people interested.

You might try adding a video or a picture or two to get people excited about what
you've written. In my opinion, it would make your website a
little livelier.

my web-site ... how to get unlimited gems - ,

Anonimno kaže...

Lydia let him know in no uncertain terms that she expected
to buy the car for the price on the sticker. Before you
purchase a used car, it is very important to not forget
that there was an earlier owner so you must get information about the history of
the car. Jump in and let us take you for the limo ride of your life.


My web-site ... performance auto carrier bbb.org (flywhale.org)

Anonimno kaže...

Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

Sandra Pusica kaže...

Pozdrav svim gradanima Hrvatske i šire. Moje ime je gospoda Sandra Pusica. Ovdje sam da dam opipljiva svjedocanstva o tome kako sam dobila zajam od 150,000 eura od pouzdanog zajmodavca zvanog gospoda Dora Wealth da ona daje zajam s kamatnom stopom od 2% ona daje sve vrste kredita poput osobnih zajmova, dugorocnih zajmova,poslovni zajam i kratkorocni zajam itd. Ako ste zainteresirani za dobivanje zajma, sigurno se možete obratiti njime izravnom e-mailom na: dorabogatstvofinancijskoulaga@yahoo.com WhatsApp: (+16014560144)

Hvala vam na vašem vremenu dok citate.