17 kolovoza 2008

Djeca i priroda

Ucimo djecu od malih nogu da vole i cijene prirodu oko sebe! Pokazimo im kako da sacuvaju prirodna bogatstva za sebe i svoju buducnost. Kroz uzivanja i aktivnosti u prirodi neka se nauce zivotu i vrijednostima koje priroda pruza!
Evo jedan primjer:


Broj komentara: 6:

Unknown kaže...
Autor je uklonio komentar.
Unknown kaže...

prekrasno! baš sam to komentirala na blogu grebox.blog.hr - obitelj koja uredno u četvero ide skitati po planinama i prirodi. dirne me to uvijek. :)

rijeka kaže...

Hvala Diavola! Moji unuci su izvidjaci, sad su bili cijeli tjedan u izvidjackom kampu sa roditeljima. Ni kisa im nije smetala, meni malo bilo zao - spavali u satoru ali njima sve OK. Nista im nije falilo: ni tv, ni igracke - uzivali su u igrama i druzenju sa drugim izvidjacima, naucili puno toga sto ce im dobro doci u zivotu.

Maja kaže...

Prekrasan post draga Rijeka :) A Švedska priroda je uistinu jaaaako lijepa :)

Irena Paula kaže...

Prekrasno,ja imam 38 mališana na koje pazim 24 sada dnevno i večinu vremena provodimo u planinama....

Unknown kaže...

to je jako dobar savjet svima! svaka čast! a vidim kako se moji svaki put iznova oduševe čak i mjestom na kojem su već puno puta bili. Prije par dana smo se penjali na Učku, bilo nam je odlično! I putem smo razgovarali o biljkama koje smo viđali, o životinjama koje na našu žalost nismo vidjeli - ali smo zato za samo par dana otišli u Zagreb i posjetili čak 2 puta zaredom zoo. Toliko im se svidilo.