07 listopada 2008

Sitnica



Sjedila sam na terasi jednog divnog restorana, uzivala u ukusnoj hrani i ugodnom drustvu. Posmatrala sam prirodu i male patkice u jezercu pokraj restorana, jesenje sunce me ugodno grijalo i - odjednom sam se razocarala! Primjetila sam nesto sto mi je narusilo tu ljepotu i ugodjaj: jedan papiric ili salvetu u vodi pokraj patkica! UH !
Poskocila sam na stolici kao da me pcela ubola! Svi u drustvu su to primjetili i pokrenuli se iz svog zamamnog uzivanja i pitali sta je bilo. Ja sam samo pokazala prstom na vodu gdje su patkice lagano plovile i gnjurile - i svi su me u cudu posmatrali. Da, i sta je s patkicama ? pitali su me. Zar ne vidite smece u vodi ? - pitam ja razocarano. U tom casu je dosao konobar i cuo moj ljuti komentar, mirno dosao do vode i izvukao papirantu salvetu koja je meni narusavala mir i ugodjaj. Tiho mi je objasnio da je to sigurno vjetar donio u vodu. Okej - rekla sam, jos pomalo ljuto.
Nisam mogla dopustiti da mi ta sitnica pokvari uzivanje!

1 komentar:

Maja kaže...

Raj za dušu draga Nevenka :)
kram iz Trogira :)