27 prosinca 2008

Blagodati !





Ako sam ikad zahvalna, bas iz dubine moje duse zahvalna - to sam sada za ove Bozicne Blagdane ! Tako volim ovaj naziv : Blagdani !
Zahvalna sam sto postoje, sto mi se pruza mogucnost da osjetim mir u dusi, da pruzim ljubav i njeznost bez nekih posebnih povoda i objasnjenja, da osjetim tu istu ljubav oko mene. Da uzivam u toploti doma, lijepim stvarima oko mene, malim i velikim, svjetlucavim ukrasima koji oznacavaju nesto veselo, i da cujem glas dragih osoba koje su mi daleko !
Osjecam zahvalnost koju ne mogu opisati rijecima, vec pokazujem mojim osmijehom i toplotom srca koje osjecam ! Ne mogu da pozelim vise.
Osim sto zelim i dalje mir i toplotu, ljubav i iskrenost i mogucnost da to pokazem i podijelim sa svima oko mene, sa svima koji to zele dijeliti samnom !

Nema komentara: