31 ožujka 2011

Svedske vafle na moj nacin :)




  • 100 g margarina
  • 4 dl /240 g brasna
  • 3 dl mlijeka
  • 2,5 dl mineralne vode
  • 2 cajne kasicice praska za pecivo
  • prstohvat soli, mala kasicica secera


Priprema:

  1. Istopi margarin i ohladi malo

    Brasno pomijesaj za praskom za pecivom, prstohvat soli i kasicicom secera

    U brasno dodaj vodu i mlijeko i mijesaj d

    obro da ne bude grudvica

    Na kraju dodaj istopljeni margarin

    Ugrij dobro kalup za pecenje vafli ( ne treba ga podmazi

    vati )

    Nalij oko 1 dl smjese u vruci kalup i razlij dobro i brzo u kalupu da bude ravnomjerno

    Poklopi i peci oko 2-3 minuta

    Pazljivo izvadi pecenu vaflu na tanjur i nastavi sa smjesom

    Meni izadje oko 8 finih vafli

Posluživanje

Posluzivanje: vafle se posluzuju svjeze pecene uz slatko tuceno vrhnje i dzem po zelji.

Ja sam posluzila uz vrhnje i moj:"http://www.coolinarika.com/recept/kraljicin-dzem-drottningsylt/ i maline koje sam sacuvala u zamrzivacu !




Nema komentara: